Гарною традицією стали зміни у житті з Нового Року! Ми вважаємо що зараз, як ніколи, доречно втілити їх у життя, а саме покинути усі думки про можливу «темну доставку», NTY закликає переходити на світлу сторону, та доставляти вантажі офіційно!
Не будемо розмислювати на цю тему, оскільки кожен знає про неї вдосталь.
Перейдемо одразу до фактів.
Припустимо Ви товариство з обмеженою відповідальністю і хочете привезти з Китаю дитячі іграшки (без батарейок і електроніки, 95 група товарів), вага об'ємна - 300 кг, вартість іграшок по інвойсу $2000.00.
⚫️«Чорна доставка»
Напевно Ви будете використовувати поставку на свого ФОП – мінімальна вартість доставки на "чорному" ринку $7.0 / кг = $2100.0
Термін доставки 14 днів.
Документів ніяких, ризики зупинки вантажу на митниці, ризики здійснення платежу і комісія за переказ грошей з кеша в безготівковий рахунок в Китай... Далі потрібно все це реалізувати. Якщо підете до мережевих магазинів – потрібно підтвердити походження товарів по документах. Можна «купити» документи, та потім чекати на лист від податкової, держпоживслужби та всіх інших…Ризики... ризики... ризики...
Ви впевнені що Вам все це потрібно?
⚪️«Біла доставка»
Контрактна поставка, з офіційними документами на юридичну особу - ці ж 300 кг, множимо на авіафрахт $5/кг = $1500 + $100 митний брокер + 20% ПДВ $400.00 = $2000.00
Термін доставки 5 днів максимум.
Все офіційно. Всі витрати будуть враховані при формуванні фінансового результату і вплинуть на оподаткування. Сплачений ПДВ буде зарахований по декларації.
Також можна розраховувати на знижку від продавця в Китаї за повернення ПДВ в Китаї.
Так, можливо необхідно буде здійснити всі юридичні формальності з підготовки документів, та урегулювати всі питання з банком, але це зовсім не складно!
Приклад чітко показує, що офіційна доставка може бути навіть дешевшою. Ваш бізнес та комерційна безпека - подумайте про майбутнє!
Стаття 368 та 369 ККУ чітко описують усі наслідки роботи з темною стороною. Читаючі перші рядки статті, вже стає лячно за свою, та безпеку бізнесу, чи не так? Виникає питання: куди звертатись? Що робити? Хто допоможе зберегти мій спокійний сон? Відповідь проста та зрозуміла. Достатньо лише подати чесно заповнені документи до митних органів(правильно описати, оцінити, та підібрати вірні коди товару). Як? - Звернутись до команди спеціалістів, які допоможуть швидко, правильно та безпечно виконати усі умови подачі документів!
Команда NTY пропонує:
- Допомога у пошуках партнерів та постачальників з найвигіднішими цінами на товар
- Організаційні питання стосовно доставки, упаковки та підготовки товару до відправлення
- Швидкий та правильний підбір кодів товару
- Допомога в отриманні необхідних дозвільних документів
- Самостійне заповнення усіх митних документів з найвигіднішою офіційною позицією
- Оптимальні ціни на доставку виходячи із специфікації товару
- Можливість надання складських послуг при необхідності
- Повний пакет офіційних документів при розвантаженні товару на вашому складі.
Наші фахівці можуть, як повністю, так і частково забезпечити процес пошуку, покупки, оформлення та доставки товару. Все що Вам необхідно зробити це – дорогою додому, у щільному київському заторі задуматись: чи варто ризикувати, обходячи закон? Зрозуміти, у що можуть обернутись ризики, та зробити крок до змін!
Безкоштовна консультація та попередній розрахунок вартості, ви можете отримати відповіді на усі питання та допомогу з організацією поставки звернувшись до наших спеціалістів!
Новий рік – саме час кардинальних змін, які забезпечать Вам безпечне та світле майбутнє!