RU

МИТНІ ПОСЛУГИ

Розмитнимо, задекларуємо, виконаємо митне очищення, загалом - оформимо будь-який ваш вантаж, який перетинає кордон.


Якщо не впевнені, яка саме послуга вам потрібна - телефонуйте, ми проконсультуємо і допоможемо розібратись, адже знаємо, що бізнес з закордоном - не найлегша справа. 


Дізнатись більше
Отримати розрахунок

Як ми працюємо

1
Вичерпна консультація. Аналіз документів, розрахунок платежів.
2
Підготовка та подання митної декларації. Проведення митного огляду.
3
Закінчення митних процедур та підготовка пакету документів для клієнта.

Що варто знати?

Міжнародні перевезення вантажів - багатоетапний процес, який вимагає правильного заповнення документів і уважного вивчення законодавчої бази. Наприклад, ви не зможете відправити товар без митного оформлення вантажів на кордоні. Інші важливі складові, облік і переміщення вантажів, також вимагає уважної роботи досвідчених фахівців.

Так, основне правило оформлення вантажу на митниці - надання коректних і достовірних відомостей про товар. Для цього буде потрібно ознайомитися з правилами подачі декларацій, основами бухобліку, а також знати цілий ряд квот. У разі будь-яких порушень вас чекають штрафи та інші адміністративні покарання, аж до вилучення товару на митниці.

Уникнути всіх технічних складнощів можна за допомогою послуг митного брокера. Це сервіс, який бере на себе всі етапи оформлення та перевезення товарів. Популярність брокери отримали через постійно зростаючих обсягів міжнародної торгівлі в Україні.

Сервіс NTY гарантує швидкість розмитнення вантажів. Це важливий фактор, коли мова йде про швидкопсувні товари. Пам'ятайте, що збитки від затримки на митниці можуть значно перевищити вартість митно-брокерських послуг.

Хто такі митні брокери? 

Митний брокер - це не окрема людина, а ціла компанія, яка оформляє митну документацію і організовує юридичний супровід вантажу, що перетинає кордон. 
Послуги митного брокера виявляються в рамках українського законодавства, це абсолютно легальна діяльність.

Одна і та ж компанія може одночасно надавати послуги для оформлення митної документації в різних куточках країни, тому не дивуйтеся, якщо на запит «митний брокер Одеса» пошуковик запропонує контакти фірми, зареєстрованої в Києві. Фахівці великих компаній дійсно надають одночасно митно-брокерські послуги в Києві, Одесі та багатьох інших містах, де є митниці. 

Головні ризики оформлення митної документації 

Найчастіше проблема при оформленні митних документів виникає при таких помилках:   

● неправильна класифікація товарів;
● невірний підрахунок зазначеної в декларації вартості (найчастіше це пов'язано з додаванням до митної вартості страховки, роялті або транспортних витрат);
● несвоєчасна оплата митних зборів;
● недотримання умов, які дають можливість скористатися митними пільгами;
● неправильне позначення країни походження вантажу;
● відсутність документів, що підтверджують ті чи інші викладені в митних паперах факти.
 
 
 

Якими б не були помилки при оформленні митної документації, митний брокер вирішить ваші проблеми. Однак ми попереджаємо відразу, що значно простіше зробити оформлення документації з нуля, ніж виправляти помилки клієнтів.
Необхідно відзначити, що в деяких випадках митники можуть просто сумніватися в дійсності тих або інших документів. Якщо виникає сумнів у тому, що документи справжні, а не фальсифіковані, доводиться чимало потрудитися, щоб довести правоту підприємства, яке прагне перевезти товар через кордон.
 
 
 

Як працює наша брокерська компанія?  

Перед підписанням договорів на обслуговування, ми вивчаємо особливості вантажу. Потім пояснюємо клієнтові методику митного оформлення, розповідаємо про всі підводні камені і можливі затримки в оформленні митної документації. Якщо клієнт готовий залучити наших фахівців до вирішення питань з митницею, співпраця починається з підписання договору-доручення.
Після підписання договору доручення про надання митних послуг ми зобов'язані:
 
 
 

● оформити на митниці акредитацію компанії клієнта як суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності;
● оглянути вантаж і визначити, чи відповідає він заявленому в документах;
● зробити підрахунок всіх витрат клієнта (митні платежі і сплата за послуги митного брокерства);
● скласти документи для супроводу вантажів (зокрема, мова йде про інвойсах, контрактах і інших паперів);
● підібрати коди відповідно до української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності;
● отримати всі дозвільні папери для митного оформлення;
● завершити безпосередньо митне оформлення вантажів.
 
 
 

Якщо виникли труднощі через попередньої самостійної діяльності клієнта, ми готові зібрати додатковий пакет документів. А в деяких випадках компетентні фахівці знають, до яких підзаконним актам апелювати, щоб уникнути тяганини, пов'язаних з додатковими вимогами.
При необхідності митні брокери контролюють переміщення вантажів до пункту призначення.
 
 
 

Ким є наші клієнти?   

Брокери в Україні надають митне супровід вантажів не тільки для юридичних, а й для фізичних осіб. Наприклад, в інтернеті запит «Що таке розмитнення» в першу чергу видає інформацію про легалізацію автомобілів іноземного походження. І величезна кількість зацікавлених в розмитненні такого характеру - приватні особи.
З огляду на той факт, що при перетині кордону приватна особа має прав перевозити товарів на суму, що не перевищує 100 євро, все більше фізичних осіб потребують нашої підтримки - і ми готові її надавати.
 
 
 
 

Особливо актуальні наші послуги для підприємств, які імпортують / експортують швидкопсувні товари, які зіпсуються через затримку на митниці. З нами зволікань не виникає!
Для різних типів клієнтів ми надаємо послуги з різних тарифних пакетів, тому якісний супровід будь-яких вантажів на митниці є для кожної юридичної або фізичної особи, яка до нас звернеться.
Ми працюємо з клієнтами по всій Україні, оскільки структура компанії «Поруч з тобою» дозволяє охопити всі регіони.
 
 
 
 

Терміни митного оформлення     

З моменту реєстрації митної декларації до завершення митного оформлення проходить не більше доби. За умови, що декларація складена професійно, терміни митного оформлення мінімальні.      

Переваги співпраці з митним брокером      

Українське законодавство постійно змінюється, тому навіть ті компанії, які раніше самостійно виробляли оформлення всіх митних документів і без проблем вели зовнішньоекономічну діяльність, вважають за краще наймати митних брокерів. Справа в тому, що митні брокери вельми педантично відстежують будь-які зміни в законодавстві ще на стадії законодавчих проектів, тому фахівці оформлення митної документації мають готові рішення в тих ситуаціях, які ставлять в безвихідь логістичні підрозділи багатьох компаній.       

Професійний посередник - це компанія, яка готова вирішити будь-які проблеми митного оформлення. У разі виникнення затримок, необхідність сплати додаткових платежів, всі витрати бере на себе компанія-брокер, незалежно від того, з чиєї вини відбувається накладка. В результаті залучення брокерської компанії підсумок виявляється більш вигідним, незважаючи на додаткові витрати для сплати послуг посередників, адже штрафи, а головне - пеня за затримки виконань зобов'язань за контрактами обійдуться значно дорожче!       

Компанія, яка привертає митних брокерів для оформлення, на міжнародному ринку набуває статусу надійного партнера, який своєчасно виконує будь-які дії, пов'язані з перетином товарами кордонів України.
«NTY» - це ідеальний партнер, який максимально спростить перетин кордону для ваших вантажів.