RU

Контейнерні перевезення вантажів: що потрібно знати?

Контейнерні перевезення – це найдешевший вид транспортування вантажів з усіх можливих. Щоправда, він є ще й найповільнішим. Але розбиратимемося по черзі в нашій статті.

Одразу зазначимо: ми в компанії "NTY" націлені, здебільшого, на зовнішньоекономічну діяльність. Тому контейнерні перевезення по Україні для нас, скоріше, є додатковою послугою.

Чи використовуємо ми контейнерні автоперевезення для доставки вантажу в порт? В більшості випадків, ні. Немає й особливої різниці або переваги у тому, чи їде вантаж у порт у контейнері або в звичайній фурі. Тому для перевезення відправлень українськими дорогами клієнти, як правило, спеціальний контейнер не замовляють, а контейнери по Україні просто так не «катаються».

Адже це дороге задоволення! Контейнер належить морської лінії, експедитори беруть його в оренду. Контейнеровозом вантаж доставляється по суші вже до місця навантаження - це в разі, якщо буде замитнення, а відправлення попливе з України в закордонний порт. І, навпаки, коли вантаж прибув до України, а в нашому випадку, в Одеський морпорт, після того, як контейнер розмитнено і вивантажено, його відразу відправляють назад, у порт - на морську лінію.

Контейнерні перевезення: переваги та недоліки


Як ми вже зазначили вище, вартість контейнерного перевезення – це його головний і «невбиваний» плюс. Мінус – фактор часу. Найчастіше лінії беруться доставити вантаж від порту до порту не менше, ніж за 30 днів. Якщо мова йде про збірні вантажі, то цей термін може істотно збільшитися. Для вас критична ціна, а оперативністю є можливість знехтувати? Контейнерні перевезення будуть ідеальним рішенням. В іншому випадку слід враховувати, що морські контейнерні перевезення - це найдовший спосіб доставки вантажів з усіх можливих, але й найдешевший.

Детальніше про те, як розраховується вартість вантажоперевезень: https://nty.ua/blog/yak-rozrahovuyetsya-vartist-vantazhoperevezennya

Напевно, тому інтерес українських відправників до цього виду доставки постійно зростає: даються взнаки уповільнення зростання української економіки і глобальна напруженість. Так, за підсумками минулого 2019 р. морпорти України обробили понад мільйон TEU контейнерних вантажів (TEU - умовна одиниця виміру, заснована на обсязі 20-ти футового контейнера). Цей показник на 20% вище обсягів минулого року. За даними Адміністрації морпортів України, на експорт підприємці відправляють продукцію харчової і легкої промисловості (борошно і пшениця, одяг і тканини), а імпортують продукти харчування, сільгосптехніку (до речі, на послуги з доставки цього виду вантажів "NTY" робить особливий акцент), електроніку, будматеріали і т. ін.

І ще один факт, який красномовно ілюструє зацікавленість бізнесу в міжнародних контейнерних перевезеннях вантажів. В середині минулої зими в МП «Південний» (Одеська обл.) зайшов найбільший глобальний портовий оператор DP World. Інвестор має намір розвивати контейнерний напрямок роботи порту.

Контейнерна географія


Як відомо, на початку кожного місяця морські лінії формують свої тарифи на фрахт. Тільки маючи на руках ці розцінки, ми можемо точно відповісти на питання клієнта про те, скільки коштує контейнерне перевезення. За спостереженнями фахівців "NTY", ціна фрахту в квітні 2020 р. у порівнянні із зимовими розцінками, дещо знизилася (але виявилася трохи вище рівня осені 2019 р.). Можна припустити, що це зниження викликане наслідками світового карантину, в який наша планета занурилася навесні цього року. Проте, «залишаються вдома» тільки люди. А вантажі продовжують свої «подорожі навколо світу». Наші напрямки - це східні, азійські країни і американський континент. А ось в стамбульський порт (Туреччина) ми рекомендуємо відправлення автотранспортним засобом через паром або навіть сушею.